Marillion.nl Forum forum index Marillion.nl Forum
welkom op het marillion.nl forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

UK conventie?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Marillion.nl Forum forum index -> Marillion Weekenden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jesterbook

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 1:15    Onderwerp: UK conventie? Reageer met quote

Jeetje mina, nu misschien een UK conventie om al die fans die niet naar Canada of Nederland kunnen een kans te geven om toch iets dergelijks mee te maken....zakt mijn broek van af. Dan had ik dus niet geboekt he? Ik dacht dat het iets bijzonders was, maar helaas, Lucy beheert de money machine en will squeeze every penny, sort of speak. Misschien een live-stream van het weekend, als het maar geld oplevert en dan doodleuk vertellen dat het Marillion geld kost...ja,ja. Mooi is wel dat de Marillion-commando's (Aitch, Wayfarer en Lostmarbles 2005) elkaar afmaken over dit business-plan. Zelfs deze heren, die iedere kritische noot met humor proberen belachelijk te maken, worden het hier maar moeilijk eens over.
antoine

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 7:55    Onderwerp: Reageer met quote

Als de vraag naar kaarten heel groot is is t toch logisch dat er gekeken wordt naar meer mogelijkheden? Volgens mij is dat gezonde bedrijfsvoering en ik kan ze geen ongelijk geven.
Als een concert uitverkocht is komt er toch ook een 2e - 3e etc?

The Artist Formely Known As Where Is Barry?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
jesterbook

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Natuurlijk hebben ze gelijk, maar je gaat wel 2 keer nadenken of je de volgende conventie direkt gaat boeken of nog even wacht.
antoine

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 16:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dat klopt, je wilt dan wel je keuze kunnen maken tussen alle mogelijkheden. Dat snap ik wel maar ja ik zou t risico niet willen lopen om te te missen.

Naar boven
vinnie

BerichtGeplaatst: do jul 29, 2010 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Voor je het weet heeft elk land zodadelijk zijn eigen weekend. Hierdoor zal het originele weekendgevoel verdwijnen. Nu kom je allerlei verschillende mensen tegen uit verschillende landen. Dit maakt een weekend mede zo speciaal.
antoine

BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2010 7:36    Onderwerp: Reageer met quote

Nou zo populair zijn ze nu ook weer niet dat ze het in ieder land kunnen doen hoor.

Naar boven
vinnie

BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2010 7:59    Onderwerp: Reageer met quote

antoine schreef:
Nou zo populair zijn ze nu ook weer niet dat ze het in ieder land kunnen doen hoor.

Zal ook niet in ieder land zijn, bedoel de landen waar fans zitten. Zoals duitsland bijvoorbeeld die willen natuurlijk ook wel een weekend in hun eigen land.
Pete Trewaves

BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2010 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

Niet zo piepen....
Wees blij dat die mensen ook de kans krijgen....
Denkd at ik ook maar een weekend naar Engeland ga Very Happy
vinnie

BerichtGeplaatst: vr jul 30, 2010 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Begrijp me niet verkeerd ik gun het iedereen om een weekend te kunnen meemaken. Mij gaat het erom dat dat ik het persoonlijk mooi vindt om allerlei verschillende nationaliteiten te zien /ontmoeten op een weekend.
mrjohn

BerichtGeplaatst: di aug 03, 2010 14:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga nu iets schrijven en dat zal veel kwaad bloed zetten.

De beslissing om in 2011 een UK-conventie te houden (hoewel nog niet officieel komt deze er echt) is de zoveelste in een lange rij van volstrekt onlogische beslissingen die naar mijn mening worden genomen onder druk en bedreiging van een grote groep fans uit de UK.

Het is begonnen in 2007 met een warm-up voor eerste weekend in Nederland: bijna een week voor het weekend en honderden mijlen verwijderd.

Voor mij is dit de laatste druppel. Zeker na het feit dat een van de grootste fanclubs 25 jaar bestaat en ze domweg niet thuisgeven. Ze hebben het te druk zeggen ze dan. Dit te bedenken dat ze dit jaar aan een cd zouden werken.

Ik heb het na 27 jaar op dit ogenblik gehad met Marillion. Het weekend was altijd iets bijzonders om naar uit te kijken. Canada kan ik nog begrijpen, maar de UK niet. Alle voorpret is verdwenen. Nu is het gewoon een veredelde tour.

Ik ga wel, maar gewone concerten zal ik niet meer doen. Nu kan ik gemakkelijk praten, want ik ben werkloos en heb er toch geen geld voor en zeker niet aan de andere kant van het land als bij de HITR tour. Of ze moeten in het Paard komen, maar ik zie geen gewone electrische tour voor voorjaar 2012.

Dit is een beetje off-topic, maar het ging me vooral over de UK-conventie 2011.

Waarchijnlijk zal ik weer te vroeg schreeuwen, maar ik begin me gewoon te irriteren aan de band . Zeker het domweg negeren van de fanclub in zijn 25ste jaar.

Kom nu maar met de pek en veren.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
antoine

BerichtGeplaatst: wo aug 04, 2010 7:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hoezo pek en veren???

Dit is jouw mening en sommige andere mensen kunnen een andere mening hebben.
Ik kan me de UK conventie wel voorstellen, als er veel vraag is wie is Marillion dan om niet aan die vraag te voldoen???
Waar ik het helemaal mee eens ben is dat het belachelijk is dat ze voor een 25 jarig bestaan van een fanclub niet thuisgeven! Dit vind ik wel erg jammer. Maar misschien is de verhouding met The Web UK beter dan met The Web NL het zou zo maar kunnen!

Naar boven
mrjohn

BerichtGeplaatst: do aug 05, 2010 13:50    Onderwerp: Reageer met quote

De opmerking over pek en veren is cynisch bedoeld. Kritiek op Marillion wordt niet geduld. Wat ik hier schrijf zou ik niet durven op MOLF. Je krijgt een hoop sh.t over je heen van eerder genoemde groep fans en vanuit Racket.

Het argument dat bij een tour als een concert snel uitverkocht is er extra concerten komen gaat hier naar mijn mening niet op, want mijn argument is juist dat het weekend geen tour is, maar iets bijzonders en dat dat nu verdwenen is.

Over een concert ivm 25 jaar The Web Holland heb ik naar het zich laat aanzien te vroeg geschreeuwd. Eerder vandaag schreef Lucy dat binnenkort nieuws volgt over iets voor Nederlandse fans.

Het lijkt een concert in Tivoli, maar heeft misschien niets te maken met de fanclub. Wat ik persoonlijk nog erger zou vinden, maar laat ik nu weer niet te vroeg schreeuwen. Voor alle duidelijkheid; concert en Tivoli lees ik tussen de regels.

We wachten af wat Lucy gaat vertellen. Mij maakt het niets uit want ik kom zeer waarschijnlijk niet. Ik heb een uitkering en een concert in Utrecht gaat mij voor ticket, trein en drinks ongeveer € 70,- kosten en dat heb ik niet.

Nu ga ik stoppen want ik ben nu weer off-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
antoine

BerichtGeplaatst: do aug 05, 2010 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Uhm gaat toch wel op in sommige gevallen. Neem de afscheidsconcerten van krezip. Heel bijzonder 1 laatste concert worden t er toch meer, en ben je zelfs misschien niet bij de allerlaatste.

Ik hoop dat ze idd iets voor de fanclub gaan doen! Maar laten we er nog niks over zeggen Wink

Naar boven
THE LEGEND

BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2010 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

begint op pure zaken doen te lijken.In het algemeen gaat dan de charme er wel af.Misschien hebben ze de poen harder nodig dan wij denken.Lijkt me moeilijker om dan wat origineels te bedenken.
faith

BerichtGeplaatst: za aug 07, 2010 9:19    Onderwerp: Reageer met quote

Vergeet niet dat deze heren al op leeftijd komen dus richting mogelijk pensioen gaan ....Wink maar die zullen ze zelf wel bij elkaar moeten verdienen lijkt mij .
Dus met dat idee in mijn achterhoofd snap ik het wel... aan de andere kant het unieke gaat er inderdaad zo wel af en dat is jammer .
Hoewel mij ervaring met de uk convention (slechte huisjes, bedden, douche enz ) zo ik als engels man/vrouw liever naar Nederland gaan .
Gazpacho nieuwe cd Missa Atropos nu te preorderen bij http://shop.wiventertainment.de/index.php?a=164&lang=eng
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Marillion.nl Forum forum index -> Marillion Weekenden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: